Z jakich rolet korzystacie?

#2016-12-09 00:46:19 

klepsydra

Użytkownik

kompletnie nie znam się na wystroju wnętrz a nowe mieszkanie czeka na umeblowanie bo jest co robic no i poza tym musze jeszcze zrobic maly remont. Zalezy mi na tym aby mieszkanie było bardzo przytulne no i przede wsyztskim komfortowe : ) Chcialabym kupic tez jakies ladne rolety żeby troche wnetrze było bardziej indywidualne niż przewidywalne. Z jakich rolet korzystacie?
#2016-12-09 01:10:01 

ALekSAndRA

Użytkownik

no ja wybieram rolety dzień noc bo od razu masz za zamachem jedno i drugie wiec wiadomo ze lepiej wydac raz ale to nie jest zawsze dobre. Poza tym wg mnie liczy się aby wnetrze było nieco inne niż wszystkie wiec dobrze jest poszukac czegos co nas może wyroznic.
#2016-12-09 01:50:05 

prestydygitatorka

Użytkownik

ja kupowalam rolety tutaj http://www.oknalublin.com/rolety i jestem zadowolona bo jednak podobalo mi się to ze mogłam sobie wybierac z pośród wielu modeli. Kupilam rolety materiałowe niezbyt ciemne bo mi zależało przede wszystkim na tym aby przysłonić wnetrze ale nie zrobic zupełnie cmentarza ze tak powiem ;P mysle ze warto z firma oknalublin.com współpracować bo co jak co ale ceny nie sa za wysokie no i spory wybor np. rolet.
#2016-12-09 04:28:52 

klepsydra

Użytkownik

ja tej firmy nie znam ale zobacze może maja cos ciekawego dla mnie
#2016-12-09 04:41:32 

tomaszWAR

Użytkownik

co do osłon okiennych to trzeba pamiętać ze warto to przemyśleć bo to tez raczej wydatek na lata niż na rok wiec tutaj koniecznie przeanalizuj co dokladnie chcesz osiągnąć no u mnie wnetrze jest dosc niskie i za bardzo nie poszalejesz jeśli chodzi o oslony bo zaraz robi się po prostu przytłaczająco
#2016-12-09 07:37:09 

klepsydra

Użytkownik

ja mam standardowe mieszkanie tak mysle ale jednak nie tak wysokie jak wiezowiec :P
#2016-12-09 09:47:18 

Reynevan

Użytkownik